SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    MS Security essentials
    Firewall
    Windows Firewall

Hotmail via Mailwasher 7.5 en Outlook 2007 ontvangen en verzenden in windows10

L.S.

Ik heb sinds kort een computer met windows 10, en wil daar mijn mail ontvangen via Mailwasher Pro 7.5 en Office Outlook 2007.

Buiten het feit dat 2007 volgend jaar niet meer wordt ondersteund, wil ik er voorlopig wel mee verder, simpel omdat ik op dit moment nog niet in de gelegenheid ben om nieuwe software te kunnen betalen.

De optie Mailwasher en outlook werkte en werkt op de oude computer goed, maar op de nieuwe loop ik tegen wat dingetjes aan.

Op de oude computer staan voor zowel Mailwasher als voor Outlook 2007 de instellingen van de server op

POP3 server: pop3.live.com (poort 995)

SMTP Server: smtp.live.com (poort 25, verificatie is vereist)

Dit werkte op de nieuwe computer niet, en naar wat ik gelezen heb op het web, zouden de instellingen nu moeten zijn,

POP3 server: pop-mail.outlook.com (poort 995 SSL vereist)

SMTP Server: smtp-mail.outlook.com (poort 25, verificatie is vereist)

In Mailwasher krijg ik de mail te zien, maar bij het testen van de instellingen in Outlook 2007 krijg ik een foutmelding bij zowel het ontvangen als verzenden van een testbericht.

Weet iemand welke instellingen ik nu moet gebruiken om de beide programma's met elkaar te laten werken.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    https://support.office.com/nl-nl/art...4-9c414e2aa040
    Dat outlook 2007 nog werkt verbaast mij, office 2007 is al lang afgesloten voor gebruik.

Waarom niet een recent mail prog zoals TB met de mailinstellingen van je ISP?
    Heb je mailwasher ook niet bij nodig.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    MS Security essentials
    Firewall
    Windows Firewall
    Office 2007 was nog prima te installeren.
    TB heb ik ook al gebruikt, zij het voor twee niet zo actieve adressen.
    Zelf kan ik er redelijk mee overweg, maar partner niet.
    Het samen laten komen van de inkomende berichten in 1 en hetzelfde postvak in kregen we niet voor elkaar.
    Iets meer zoeken dus in de mail, en dan komt gemak dient de mens en gebruik je outlook waar het een fluitje van een cent is.

Mocht mijn veronderstelling over TB postvak in onjuist zijn, dan verneem ik dat graag.

Forum Rechten