Er komt onderaan in de balk 3 meldingen van 'computerproblemen oplossen' als ik daar op klik kom ik in het onderhoudscentrum en krijg ik van beveiliging 3 meldingen: firewall is uitgeschakeld, defender is uitgeschakeld en virusbeveiliging is uitgeschakeld. Als ik dan klik om het weer in te stellen dan krijg ik het schermpje om de firewall weer in te schakelen maar ik krijg het schermpje niet uit of gesloten hoe vaak ik er ook op klik het blijft open staan en het onderliggend scherm van onderhoudscentrum blijft bijgevolg ook open staan en krijg het niet dicht of verwijderd van het scherm. Als ik dan ga kijken in Macafee dan is de status veilig en is alles ingeschakeld, firewall, realtime. de windows firewall wordt geloof ik beheerd door Macafee.
Ik moet er wel bijzeggen dat er een tijd geleden telkens een probleem was met realtime dat die niet ingeschakeld was maar dat is nu door Macafee opgelost.
Wat ik ook nog moet vermelden is dat er een probleem is met mijn toetsenbord en mogelijk de vaste muisknop nadat er een tas thee is overgevallen. Na het opdrogen werkten de meeste toetsen weer behalve die van het numeriek toetsenbord rechts en het grootste probleem dat ik nu ondervind is dat de pagina steeds vanzelf naar onder scrolt. dan moet ik op de 8 blijven duwen van het numeriek toetsenbord waar ook pijltje naar boven op die toets staat en zo kan ik bovenaan de pagina blijven; ik zou volgens een pc hersteldienst de plaat van mijn toetsenbord moeten laten vervangen, maar ze hebben mijn labtop nog niet gezien. kan het ook zijn dat dit een besmetting is of een code onder de toetsen die ongewild is ingedrukt en die weer ongedaan kan gemaakt worden? de ne keer blijft de pagina gewoon werken en de andere keer, meestal begint ze naar beneden te scrollen. ik geraak vaak niet in mijn documenten, curser begint vanzelf alles te selecteren, flikkert vaak, krijg schermen niet gesloten of open, vreemd allemaal. Waar kan dit aan liggen?
Hoelijk heb ik dit onderwerp in de juiste sectie geplaatst anders mijn excuses en kunnen jullie het dan in het juiste onderwerp plaatsen. ik heb een scan gedaan met Malwarebites premium 4.1.0 en er waren geen problemen. heb het rapport indien u wenst. Ben momenteel nog abs aan het bijwerken van Macafee en dan nog eens scannen, geeft nu aan dat pc veilig is. Alvast bedankt en vriendelijke groet.